1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: primăria ciocăneşti, cui 3796780, strada principală, numărul 291, comuna ciocăneşti, judeţul călăraşi, telefon 0242337305, fax 0242337292, email achizitii_ciocanesti@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Terenul care face obiectul închirierii este teren extravilan din islazul comunei Ciocăneşti situat in comuna Ciocanesti, judetul Calarasi , aparţinând domeniului privat al comunei Ciocăneşti ,. - Teren având nr cadastral 23700 , T 166, P935/1 cu suprafata de 22.600 mp; Închirierea se face conform art 333 ,art 335 din OUG nr 57/2019 şi hotărârii consiliului local nr 2 din data de 06.01.2022.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: persoanele interesate pot intra în posesia documentaţiei de închiriere la sediul primăriei comunei Ciocăneşti,strada principală,numarul 291,judeţul Călăraşi
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment achiziţii publice din cadrul primăriei Ciocăneşti, persoană de contact Ene Elena , telefon 0736960029
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul pentru obtinerea unui caiet de sarcini este de 50 lei la caseria unităţii, potrivit prevederilor OUG 57/2019 privind Noul cod Administrativ
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 14/02/2022, ora 16:00
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 21/02/2022, ora 14:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, birou achiziţii publice
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 23/02/2022, primăria comunei Ciocăneşti ,str Principală, nr 291, judeţul Călăraşi, sala de sedinţă
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Călăraşi , str Prelungirea Bucureşti , nr 106 , telefon/fax 0242/315736 , e-mail trcl@just.ro, municipiul călăraşi , judeţul călăraşi
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării : 11/01/2022